Yasemin Yıldız dinle


ONLİNE YASEMİN YILDIZ TÜRKÜLERİ:
Yasemin Yıldız ve İsmail Türüt - Oy Agama.
Yasemin Yıldız - Aklına Gelecegim.
Yasemin Yıldız - Ayna ayna ellere.
Yasemin Yıldız - Aşkımıza Agladım.
Yasemin Yıldız - Biri var haram bana.
Yasemin Yıldız - Bırakında Öleyim.
Yasemin Yıldız - Dam başında sarı sarı kediler.
Yasemin Yıldız - Diyemedim.
Yasemin Yıldız - Eser bahar rüzgarı.
Yasemin Yıldız - Giresunun İçinde.
Yasemin Yıldız - Horon.
Yasemin Yıldız - iki Cana Kıydınız.
Yasemin Yıldız - Leyla Mecnun.
Yasemin Yıldız - Mati Vulur.
Yasemin Yıldız - Oy Bana.
Yasemin Yıldız - Sen Yarum idun.
Yasemin Yıldız - Sevdalık Acısı.
Yasemin Yıldız - Snake Dance.
Yasemin Yıldız - Tuluma Bak Tuluma.
Yasemin Yıldız - Yıldızlara Sordum.
Yasemin Yıldız - Sevdalık Acısı.

Labels: , , , , ,



Leave A Comment:

Powered by Blogger.